Subject: Juhatuse liikmete e-posti aadressid
From: Mariko Männa <[email-masked]>
To: "info - AKI" <[email-masked]>
Date: Fri, 12 Sep 2025 14:27:09 +0300

Tere

Meil tekkis ühe järelevalve menetlusega seoses küsimus korteriühistu 
juhatuse liikmete e-posti kuvamisel e-kirja adressaatide real.

Nimelt on korteriühistule juba e-kiri saadetud, aga nad ei vasta meile. 
Järgmine samm oli see, et menetleja võttis äriregistrist juhatuse liikmete 
nimed, tegi päringu rahvastikuregistrisse ning saatis sama kirja edasi 
kõikidele juhatuse liikmetele.

Kui juhatuse liikme e-posti aadress ei ole kajastatud äriregistris vaid see 
võetakse rahvastikuregistrist, kas siis tohib kõikide juhatuseliikmete 
e-posti aadressid panna e-kirja adressaadi reale või tohib adressaadi reale 
panna ainult selle e-posti aadressi, mis on äriregistris ja 
rahvastikuregistrist võetud juhatuseliikmete isiklikud meiliaadressid tuleb 
panna pimekoopia reale ning tuleb lisaks järelevalve piirangu alusele 
kasutada ka isikuandmete piirangu alust?

Tagasisidet ootama jäädes

Mariko Männa

teabehalduse nõunik

Digiteenuste osakond

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

667 2024